Alla inlägg under augusti 2009

Av Erika - 13 augusti 2009 11:00

Här kommer en bild av vad vi, eller mest Eric, har pysslat med i sommar. Jag har äntligen fått mig en farstukvist!! Kan knappt bärga mig tills det blir alldeles klart med räcke och lite annat pyssel. Åh, så fint och bra det blir! Han är så händig, min karl. :) Åsså har vi satt in ett nytt köksfönster och en ny ytterdörr. Riktigt skönt.

Så.. nöjd nu Stina? ;P

Bad

Av Erika - 13 augusti 2009 10:55

Nu är det slut på semestrandet slash mammaledigheten för min del. Gjorde min första arbetsdag igår. Men den här sista helgen har varit helt underbar! Härligt väder med mycket bad och god mat med fina människor. :D

Här kommer lite bildbevis på badningen. Signe har blivit en riktig tuffing i vattnet. Tror hon har fått det från mig, för den egenskapen har jag tappat.... ;)


Ovido - Quiz & Flashcards