Alla inlägg under oktober 2008

Av Erika - 22 oktober 2008 22:19

Ojoj, va ja ä dålig på å va frekvent här inne.. Eller, de beror ju på vilket intervall man tänker sig förstås.
I veckan som varit har ja haft fullt upp med att vara moster. Rumpnissen Frasse med tillhörande matförråd och blöjbytare har varit hemma. Myysigt!! Ikväll är vi i Ström å provsitter våra nya soffor, oj vilket fynd vi gjort! Imorgon ska ja jobba å E ska gå på shoppingrunda. Så- de va en liten lägesuppdatering iaf. Ha de!

Av Erika - 6 oktober 2008 12:31

Idag är det måndag. Hela dagen. Å de känns precis som att ja skulle ha jobbat heltid och som vanligt haft min lediga dag idag. Det är nåt lite speciellt med att ha "helg" på vardagar och va ledig när andra jobbar.

Ligger just nu med lilla bruttan sovandes på min mage, och datorn på bordshörnet. Blir så slö om jag också ska lura nu...

Har varit en fulltecknad men skojig helg. I lördags var vi i Hoting och hade kördag med min å Margarethas körer. Kom dock inte så många från min av olika anledningar. Trist men förståeligt. Men vi hade iallafall en trevlig dag, tycker jag!!

Sen åkte jag hem till mor och far och rörde ihop en äppelpaj som vi åt tillsammans med Inger å Sören å farmor efter lite surströmming. Smaka ur spindel-flaskan fick vi åxå.. Ojoj, så mysigt vi hadde!!

Igår var det kalas igen, men ett viktigare sådant. Vi var till Dorro och grattade lilla söta Grynet på ettårsdagen. Rackarns gott fika å trevligt sällskap. Hoppas det blir en tradition! ;) Tack pling!

Sen åkte vi hem och pysslade ihop en middag hemma hos oss och åt här allihop. De va inte så dumt det heller..


Å idag är jag som sagt hemma, men E å pappa ä på lingmon hela dan. Å imorgon jobbar jag, på onsdag ä säkert dom på lingmon igen, på torsdag jobbar jag, fredag vet jag inte, lördag jagar E och på söndag har jag mottagande i kyrkan i Ström. Åsså hade vi hoppats å hinna börja flytta in lite smått i huset i Ström... Troligt?


Längtar efter Anita, Marcus å FRANS också! Men dom kommer nog snart. Hoppas jag...

Over and out. 

Av Erika - 3 oktober 2008 11:53


Här är han, underverket!
Färsk för dagen. :) Imorgon ä han "född igår"..


Eller hur Stina? :)

Av Erika - 3 oktober 2008 09:34

Ja har blivit MOSTER! Hur coolt är inte det att ha på sitt cv?! Och Signe har fått en kusin... Mmm.. va jag längtar tills jag får gosa å lukta. Anita har sagt att vi kan byta nån gång ibland. Det tycker jag om.

Imorse föddes han, tidigt, nån gång efter halv fyra. Å min syster var världens duktigaste! Är så stolt! :)


En fin liten pojke, 51,5 cm och 3630 g. Kommer nog nån bild här framöver.


Tack för alla underbara barn som förgyller tillvaron så till den grad att man inte kan förstå hur man klarade sig innan! Längtar till ännu en solstråle som jag får träffa på söndag. ETTÅRSKALAS!!!!! :D

Ovido - Quiz & Flashcards