Alla inlägg under april 2008

Av Erika - 26 april 2008 20:29

Kom på att jag ju iaf kan bjuda på bilden som ligger på landstingets hemsida. Så här är hon, Karin Signe Eleonora Magnusson.

Av Erika - 26 april 2008 20:13

Livet håller på att återvända till mej. Ett nytt sorts vanligt liv som jag tror att jag tycker om. Fortfarande fattas orken på ett jobbigt irriterande sätt, men den kommer smygandes lite åt gången. Eric är hemma och jag njuter av det. Vi håller tillsammans på att lära känna en liten Signe med bestämda åsikter, en mjuk kropp, knorrig röst och ett bottenlöst förråd av miner och grimaser.

Om några veckor flyttar vi hem. På riktigt ska vi flytta härifrån och hem för en god tid framöver. När jag ska börja jobba igen ska vi inte bo på heltid i Brattbäcken, men tillräckligt nära för att det ska kännas som hemma.


Ska försöka komma mig för att lägga in lite bilder på tösen också.. Just nu är alla kvar i telefonen och kameran. Så småningom blir det nog av.


STORT TACK till alla som tänkt på oss och hört av sig på olika sätt. Ni är Guld!

Av Erika - 4 april 2008 18:35

lär man nog bli ett tag. Osynlig alltså, som rubriken antyder. Har haft lite tjorvigt med Havandeskapsförgiftning i några veckor. Lå i Sunderbyn förra helgen och imorgon bär det av igen. Frågan är om jag ska ställa in mig på å bli kvar där tills allt är klirrat å klart. Skulle nästan tro det. Är lite långt å åka nå väldigt ofta på koll...


I övrigt är allt bra. Längtar efter bebben och gruvar mindre för förlossningen. Tror att de kommer ungefär samtidigt, de. :) Njuter av att nån hittat lysknappen igen och att det är ljust från morgon till kväll. Mmm!! Å bättre blir det. Tycker INTE om att det trillat ner en decimeter djupt med kladdiga snöflingor inatt, men å andra sidan åker vi ju bort nu, så jag behöver ju inte titta på dom och svära över att dom vill hälsa på i skorna.


Till protokollet vill jag också föra att jag har världens bästa karl. Stina gör mig uppmärksam på detta nån gång om sen, men nu vill jag bara få säga att det tycker jag också! :) Sån tur man kan ha!


De va de för nu. Ring gärna å surra bort nån sjukhusstund med mig. Är rädd att jag kommer att bli galen..

Ovido - Quiz & Flashcards